Herfst Bingokaart 5 en compilatiefilmpje alle creaties

 Hallo allemaal,

Dit is mijn laatste herfstblog.
Bingokaart 5 is online gekomen bij Hobbyvision en 
daarmee sluiten we de herfstchallenge.


Mijn eerste creatie is een pagina
voor in het boekje wat Tiets voor deze
challenge ontworpen heeft.

geel, warme chocolademelk, heksenhoed

Dan heb ik nog twee art journal pagina's gemaakt

Vleermuis, mixed media, strik

En de tweede
Heksenhoed, strik en cirkels

Ik heb geen stans van een heksenhoed of vleermuis 
maar ik ben wel in het gelukkige bezit van een Brother scanNcut.
Dat is een snijmachine waar je alles wat je maar
wilt kunt uitsnijden. Er zit een computerprogramma bij
waarin je zelf kunt ontwerpen en en de machine snijdt dit dan voor je uit.

Ik begin dan met zoeken naar een afbeelding op pinterest.
Let op dat dit een gratis/free bestand is.
Dus in dit geval zocht ik een vleermuis en een heksenhoed.


Deze sla ik dan op, zodat ik ze kan openen in het computerprogramma
Canvas Workspace.
Je kunt deze plaatjes natuurlijk ook uitprinten en zelf uitknippen.

 

Ik vind het leuk om de plaatjes dan aan te passen 
en zo zelf een uniek design te krijgen.


Er moest nog een strik bij dus die ontwierp ik ook zelf.
Je kunt elke kleur papier kiezen om je afbeelding
in uit te snijden. Deze keer geel omdat dat op de bingokaart stond.

(De heksenhoed heb ik ook nog in words uitgeprint en ingekleurd 
en zo verkleind dat het op het hoofd van mijn plaatje kon, bij creatie 1.)

Het "spinnenweb" komt van een stans van studiolight STENCILSL298
(klik op het plaatje en je komt in de webwinkel van Hobbyvision)


Dit is eigenlijk een sneeuwvlok maar stans je
deze in het zwart uit, dan lijkt het op een spinnenweb, vind ik.

Ik heb erg genoten van deze herfstchallenge.
Heb er aardig wat projectjes meegemaakt.
Hier heb ik nog een filmpje van gemaakt.
Zo zie je ook het eindresultaat van het boekje.

 

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
Tot de volgende keer














Reacties