World Cardmaking Day 2021

 Hallo, welkom bij weer een nieuwe blog

Het is vandaag 2 Oktober 2021
en dat betekend dat het world cardmaking day is.
Dat is het bij mij bijna dagelijks.
Vandaag ben ik kerstkaarten aan het maken.



Deze keer met het designpapier Christmas Time
van Craft o Clock.
Dit blok was 15-15cm maar ik wilde slimline kaarten,
dus ik heb de truc van het papier langer maken weer toegepast.

 

Je houdt dan nog restjes over en daar
maakte ik een mini slimline kaart van.


Verder lekker veel knipplaatje erop
want ik houdt van wel van drukke kaarten.

 

Ik ga nog lekker verder föbelen.
Bedankt voor het bezoeken van mijn blog
en tot de volgende.

Reacties

  1. Wat een mooie kaarten Susan. Via via kwam ik op je blog en je maakt mooie creaties. Kan ik me ergens aanmelden als volger ?
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je compliment. Ik ga uitzoeken hoe en wat met volgen. Ik ben totaal nieuw met het fenomeen bloggen. Ik zal waarschijnlijk een optie tot kunnen volgen moeten toevoegen aan mijn blog.

      Verwijderen

Een reactie posten