Herfst Bingokaart 2

       Bingokaart 2 van de Herfstchallenge bij Hobbyvision  




       Horizontaal bovenste rij;
        Bruin, eekhoorn, bloemen


Bloemen, tekst, verf


Slimline bruin, eekhoorn, bloemen



Spook, jute, verf


Dit is de voorkant van de kaart, formaat is 10-15 cm.
Past dus in een normale enveloppe.
Ik nam een strook wit cardstock van 10-30 cm,
rillen op 15 cm  en 7,5 cm.
Dat is de basis van de easelkaart.

Toen stanste ik de basisvormen, die uiteindelijk
het gezicht van het spook vormen.


Deze plak je op elkaar en de voorkant is klaar.

In de opdracht staat; gebruik verf.
Ik heb een stuk wit papier bewerkt met verf en een brayer.
Hier stanste ik de bloemen uit.

 

Ik had een stukje jute dat plakte ik onder de tekst.
Zo ontstaat er een verhoging
en blijft de easel-kaart mooi staan. 
Van een stukje jute touw maakte ik nog een strikje.


Scared Yet heb ik in words op mijn computer gemaakt en uitgeprint.
Verder nog de leuke spinneweb en spook sequins geplakt.


Leuk om op deze manier met herfstcreaties 
bezig te zijn.
Nu weer lekker verder met bingokaart 3.
Knutsel ze en tot de volgende keer.

Reacties