Herfst Bingokaart 1

 Hallo allemaal,

Bij hobbyvision start er op 4 Oktober 2021 een nieuwe challenge.
5 weken lang krijg je elke week een bingokaart.
Je verwerkt dan een rijtje op je creatie.

Bingokaart 1

Mijn eerste creatie is gemaakt met het bovenste rijtje;
Paddenstoelen, lint en groen.


Voor mijn tweede creatie koos ik
diagonaal van links onder naar rechts boven;
Egeltje, gesso, groen


De cirkels op de achtergrond maakte ik met gesso
en met groene wasco maakte ik de groene schaduw.

Mijn derde creatie wilde ik met het (spook)huisje maken 
maar vond de combinaties ermee lastig.
Uiteindelijk is het het meest rechter rijtje verticaal geworden;
Groen-(spook)huisje-laarzen


De laarzen hangen aan de deur en de blaadjes en mos zijn groen.
Het huisje maakte ik met Cart art A5 barn van DutchDooBaDoo; 470.713.851


Dit waren mijn creaties van week 1.

Bedankt voor het kijken van deze blog, ga lekker zelf creatief aan de slag
en tot de volgende keer weer.




Reacties