De eerste kerstkaarten van 2021

 De eerste kerstkaarten van 2021 zijn een feit


Ik ben niet zo van de traditionele kerstkleuren
maar kon het papier uit de lijn Sending Joy
van Studio Light niet in de winkel laten liggen.

Bij die lijn zit ook een gave slim-line stans
Alleen mijn papier was maar 15-15cm.
Dat heb ik zo opgelost;

   

Als je gaat versieren dan zie je bijna niets meer
van die overgang.
Ook zit het plaatje nu in het midden van de kaart
waardoor je meer ruimte hebt voor de versiering.
Ik vind het namelijk vaak jammer dat die mooie tekeningen
in het designpapier in de hoeken van het papier staan.

Dit zijn mijn eerste kerstkaarten voor 2021,
voor mij mag het nog lang duren voordat we 
daar aankomen maar de tijd vliegt.

 

Bedankt weer voor het bezoeken van deze blog.
tot de volgende keer.



Reacties