A sunflower field is like a sky with a thousand suns

Hoi,

Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.
We gaan langzaam aan de zomer
achter ons laten.
En de herfst met al zijn kleuren staat voor de deur.
Ik gebruik de kleuren geel, oranje en rood 
niet zo vaak.
Maar functioneel omdat ze bij de herfst horen
vind ik wel leuk. 

Ik ben begonnen met de zonnebloemen
en maakte toch nog zomerse pagina's
voor in mijn art journal.


Je ziet nu veel mensen gemstones kleuren.
Vind dat super gaaf.
Zo bedreven als velen van hen zijn ben ik niet
maar heb een poging gedaan.


De harten van de zonnebloemen heb ik bewerkt 
tot gemstones en heb ze ingekleurd met mijn 
polychromos kleurpotloden.


Laten we hopen dat de herfst lekker zonnig wordt.
Dan komen die kleuren nog mooier uit.

De stempels die ik voor de bloemen 
gebruikt heb zijn;
JMA-ES-STAMP65
JMA-ES-STAMP66

  

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog
en tot de volgende keer.

Reacties